Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

Hogeschool West-Vlaanderen (3)

AP (2)

KDG (2)

DB (1)

EhB (1)

FOD Finances (1)

KBC (1)

KBR (1)

KMSKA (1)

More...

Resource type

book (4)

digital (1)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2020 (4)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Multi
Scoren met creatieve content op sociale media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
Authors: ---
ISBN: 9782509037787 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. Ook krijg je meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.https://www.politeia.be/nl/publicaties/238136-scoren+met+creatieve+content+op+sociale+media


Book
Handboek social media marketing : social media, social selling en social business
Author:
ISBN: 9789463561631 9463561633 Year: 2020 Publisher: [Culemborg] Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal.Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan. Het boek is tot stand gekomen met een keur aan nationale en internationaal erkende auteurs en professionals. Inclusief inspirerende cases van onder andere ANWB, IDMK, Rijkswaterstaat, AtMost, Ford, T-Mobile Nederland, Heineken Music Hall, IBM, BLG Wonen en Rabobank Nederland.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
No rules rules : waarom Netflix zo successvol is
Authors: ---
ISBN: 9789000365685 Year: 2020 Publisher: Utrecht Unieboek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Netflix-CEO Reed Hastings over de Netflixcultuur en zijn sleutel tot succes. Met meer dan 167 miljoen geabonneerden in 190 landen heeft Netflix de manier waarop wij toegang hebben tot films en series voor altijd veranderd. Van een dvd-service transformeerde het bedrijf naar een online streamingsdienst en een van de meest onorthodoxe, creatieve en succesvolle techbedrijven in Silicon Valley. Maar hoe is Netflix in staat constant te blijven innoveren en groeien?Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Scoren met creatieve content op social media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
Authors: ---
ISBN: 9782509037787 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel. Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities. Dankzij een heldere uitleg, tips en good practices tover jij straks alle inspiratie om tot bruikbaar materiaal. Stapsgewijs werk je aan je eigen strategie. Van idee tot uitgewerkte post mét resultaat.

Keywords

Marketing --- Mass communications --- creativity --- social media --- Sociale media --- Onlinemarketing --- Creativiteit --- Storytelling --- Contentmarketing --- Contentstrategie. --- Creativiteit. --- Digitale communicatie ; Internet. --- Marketing ; Content marketing. --- Marketing ; Cybermarketing. --- Sociale media. --- Storytelling. --- sociale media --- communicatiebeleid --- massacommunicatie --- uitwerking van reclame --- marketing --- tömegtájékoztatás --- hromadná komunikace --- ilchumarsáid --- comunicación de masas --- comunicare de masă --- masová komunikace --- massekommunikation --- množične komunikacije --- masové komunikácie --- масовне комуникације --- komunikim masiv --- komunikowanie masowe --- massikommunikatsioon --- масови комуникации --- plašsaziņa --- comunicação de massas --- масовни комуникации --- communication de masse --- mass communications --- masinė komunikacija --- Massenkommunikation --- μαζική επικοινωνία --- comunicazione di massa --- tömegkommunikáció --- joukkoviestintä --- komunikazzjoni tal-massa --- masskommunikation --- masovne komunikacije --- рекламно влијание --- utjecaj reklame --- virkning af reklamer --- effetto pubblicitario --- účinek reklamy --- reklamers gennemslagskraft --- dosah reklamy --- reklamemæssig virkning --- impact publicitaire --- reklámhatás --- učinek oglaševanja --- impatt tar-riklamar --- διαφημιστική απήχηση --- impact of advertising --- propagační účinek --- impacto publicitário --- impatto pubblicitario --- ndikim i publicitetit --- reklamos poveikis --- утицај рекламирања --- impacto publicitario --- въздействие на реклама --- reklāmas ietekme --- utjecaj oglašavanja --- reklaami mõju --- Werbewirksamkeit --- reklameffekt --- mainonnan vaikutus --- tionchar na fógraíochta --- wpływ reklamy --- влијание од огласување --- impact publicitar --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- politique de la communication --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- beartas cumarsáide --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- médias sociaux --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- közösségi média --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- Digitale communicatie --- Informatiemanagement

Listing 1 - 4 of 4
Sort by